ספרים
מאמרים
הרצאות
ייעוץ

איך שוכנעתי לא לרכוש אחריות מלאה על המכשיר בסלקום

שעת צהריים והנה מתנגן לו הסלולרי שלי ועל צגו מספר חסוי

"שלום", אני עונה.

"הלו יאשוע (יוד ואלף בסגול)", עונה מהעבר השני קול לא מהוקצע של עלמה צעירה, "מדברים מסלקום. התקשרתי להודיע לך שקיבלת הנחה על המכשיר שלך, שכולל אחריות מלאה ותיקונים. מהיום תשלם 59 שקלים במקום 89 שקלים ואם...."

"רגע, סליחה", אני עוצר את שטף הנאום, "תודה על ההנחה, אבל לא זכרתי שיש לי אחריות מקיפה..."

"לא", עוצרת אותי בתוקף העלמה, הממהרת לשוב ולדקלם: "קיבלת הנחה על האחריות על המכשיר שלך. זה כולל אחריות מלאה ותיקונים 59 שקלים במקום 89 שקלים ואם אתה..."

"אבל", אני אומר לה, "את חוזרת על אותן מילים בדיוק. אני לא מבין, אני אשלם פחות כל חודש או שאת מוכרת לי משהו חדש במחיר מוזל?"

"מה פתאום, אני לא מכר (כף בסגול וגם דגושה, כך ממש), אני נותנת לך הנחה על האחריות על המכשיר שלך. זה כולל אחריות מלאה ותיקונים..."

"אוהו", אני מתחיל להיות קצר רוח, "תני להבין..."

"לא הבנת, אז אני יגיד עוד פעם, אני נותנת לך הנחה..."

"שנייה שנייה", אני ממשיך לנסות, "תני לי להסביר מה הבנתי ואז תראי אם הבנתי נכון."

היא: "טוב, תסביר."

אני: "ממה שאמרת בהתחלה הבנתי שאני מקבל הנחה על התשלום החודשי."

היא: "אז לא הבנת נכון."

"אולי לא הסברת טוב?", אני בוחן אפשרות חלופית.

היא: "לא. אני הסברתי טוב מאד, אתה לא הבנת."

אני: "אני לא מעוניין באחריות..."

היא: "לא צריך..." 

שוקי


 

לקבלת מידע * *

 אני מאשר קבלת דיוור למייל

עבור לתוכן העמוד