ספרים
מאמרים
הרצאות
ייעוץ

קטנוניות פולנית או תפיסת שירות ראויה ונכונה

ישבתי היום בקפה מסעדה שליד אוניברסיטת תל אביב, קינג ג'ורג' קוראים לו, או משהו כזה. בראנץ' עם חבר. האוכל היה בסדר גמור, הקפה עשוי כהלכתו ואפילו השירות היה מלבב.
הגיע החשבון. היה כתוב "לא כולל שירות". לדעתי, לא צריך לכתוב דבר כזה, אבל מילא (כמעט) כולם נוהגים כך.
שאלתי אם אפשר לכלול את הטיפ בתשלום לאשראי. "לא", אמרו לי, "לא אפשרי".
חבל. כי זה כן צריך להיות אפשרי וברוב המקומות זה אכן אפשרי.
גישה כזו מצביעה על כך שהצרכים התפעוליים של המקום גוברים על נוחות הלקוח. כי אותי לא כל כך מעניינים דרכי ההתחשבנות של המקום עם מלצריו. אני רוצה נוחות, גם בסידורי התשלום.
מה דעתכם אחיי ואחיותיי? קטנוניות פולנית או תפיסת שירות ראויה ונכונה?
שוקי

 

לקבלת מידע * *

 אני מאשר קבלת דיוור למייל

עבור לתוכן העמוד